onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!









Jag var ju ute i mellandagarna och slängde mina lurviga. Kunde bara konstatera att jag är to old för krogen i Sundsvall. För om man är lite över 30 så passar man inte in någonstans.
Som tur var hade jag en god vän med mig. Så vi var två tanter som inte passade in. Alltså utgjorde vi ju en väldigt lite grupp som hade gemenskap. Det bästa med hela kvällen var i alla fall maxmålet på vägen hem! Hur kan det komma sig att när man blir äldre är maten den centrala. När man var ung och började dricka var maten det man minst tänkte på... då var spriten det viktigaste. Skulle man ha fest var man mest orolig över om spriten skulle räcka.. mat bjöd man inte på alls... lite chips och nötter på sin höjd.
Idag är det maten som är det viktigaste... sedan bjuder man på lite alkohol också... men oron står till om maten räcker och tycker dom det är gott? Heheh.. vuxenpoäng!!!



Ett litet inlägg om hur duktiga mina barn är att måla också.... visst är dom snygga.
Jag kan också skvallra om att det gick inte bort i badet sedan heller.... hehehe....


Som sagt... gott nytt år till er allihopa!

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig/er ett gott slut och ett gott nytt år! Kram/J

    SvaraRadera