lördag 27 december 2008

Världens bästa tomte!

Och så blev det jul med alla tillbehör. Förutom en lång väntan, god mat och rolig tv så kom ju tomten! Lyckan var total.


Klart att man fick var sin säck med klappar. Vid frågan på om barnen trodde pappa skulle bli ledsen nu när han missade tomten i år igen fick jag till svar NEJ då mamma det är lugnt.
Ok.

Självklart är jag glad över att alla barn verkar förlåta oss föräldrar när dom kommer på att tomten inte finns. Att pappa var tomten hela tiden. heheh....

Ändå är det fantastiskt att denna masspsykos är allmänt vedertagen i hela världen i princip.
Vi toklurar barnen en gång om året. hehhe...

Kom just på att jag har ju en helt annan bild på tomten..... lägger ut den också.. heheh...

Tomten är med andra ord läcker utan kläder!



Till alla er som skickat julkort vill jag bara säga tack men som ni säkert märkt har jag inte skickat något till er. Sorry... I´m not a card-sending person...
God jul och god fortsättning i alla fall.

1 kommentar: