måndag 8 december 2008

Planering...

Jaha.. efter att ha fått frågan om varför jag inte uppdaterar bloggen så ofta så kan jag ju bara säga att det händer inte så mycket just nu. Det finns inget att uppdatera liksom.....

MEN så hände det... blev invigd i planen att det blir en tur till Borgafjäll till våren.
ÅÅÅHH så kul.. så härligt! Samma gäng som sist... glada och spralliga brudar från jobbet.
I år blev det sagt att vi ska prova slalom kunskaperna. Ok ingen match .. men så började jag tänka efter... ja... det var nog 15år sedan jag åkte slalom. Då var jag i Björnrike under en nyårs vecka med 15 polare. Skidor var kanske inte huvudtemat... men några timmar blev det ju i backarna resten spenderade vi i baren.
Hörde att en av oss ska gå slalomkurs innan avfärd... heheh.. kanske jag också borde göra?
Å andra sidan så NER tar man sig alltid.
Anyway.. jäkla kul ska det bli i alla fall... en helg med god mat, god dryck, roligt sällskap och downhill skiing.
Rätt skönt att ha en liten ljuspunkt att längta till i vintermörkret.
we´re gonna rock brudar!!!

1 kommentar: