torsdag 18 december 2008

Utmaningen...

Sitter här och läser att jag blivit utmanad av en annan bloggare att svara på några frågor. Jag brukar bara kasta alla sånna här mail men nu var det ju liksom inget mail.... så ok jag ska svara.

Tre saker jag inte kan vara utan: Min familj, mina vänner och för tillfället snus.

Tre saker jag ångrar: Att jag inte blev distrikts veterinär, att jag inte köpte alla julklappar
tidigare och en massa andra grejer.. ehhehe...

Tre saker som gör mej glad: Mina barn, betald ledighet och när solen lyser.

Tre saker som gör mej arg: Myntparkeringar, inskränkta människor och höga elpriser.

Tre människor jag beundrar: Janke, Milton och alla vänner som står ut med mej!

Tre saker jag skulle vilja göra: Resa en massa med barnen, renovera huset och vinna
onödigt mycket pengar.

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: Fetaost, bönor och CHIPS!!!

Tre tv program jag gärna ser: Är glad om jag slipper tv. Det enda jag tittar på är
bompa och lite nyheter.

Tre saker jag har med mej i livet: Kan bara konstatera att ångesten är människans
drivkraft framåt. Det säger allt.

Tre saker på önskelistan: Mer snö, att räntorna går ner och att kaffet snart är klart!

Jaha.. nu har jag svarat på det här.. som du ser Cissi så läser jag din blogg heheh..
Nu blir det en runda med snabeldraken.. han har fått vila föööör länge.

2 kommentarer:

  1. He he. Vad bra, då har jag ju fått lite info =) Vi ses ju för sällan! Typ aldrig nu för tiden. Jag är ledig massor i jul och nyår. Så kanske det finns lite tid å ses. Ha de!

    SvaraRadera
  2. where you come from!

    SvaraRadera