fredag 19 december 2008

Lite blandat inför julen...

För dom som bor i södern så tänkte jag göra en liten uppdatering.
Lite blandat jox där vi bakar lite lussebullar som faktiskt INTE blev jättetorra!
Sedan har vi ju varit ute en del i snön och busat. Fantastiskt kul... men allt roligt varar ju inte för evigt för nu är hela gården och medelpad som en stor isbana... TRIST!!!!

Vatten är ju alltid kul. Jag är sååå glad att jag har ett kakalt badrum.


Janke passade på att träna på grimaser.

Stor kram till dej farmor! Hoppas du fått ordning på din dator så du kan kolla in boysen!




Nu ska jag återgå till photoshop och lite annat. Det enda jag har att tillägga är att jul som borde göra människor glada och harmoniska samtidigt verkar göra halva världen helt galet stressad och Oharmonisk. Alla verkar stressa om julklappar, mat och i vilken ordning allt ska göras. Ta ett djupt andetag och reeelax va?
Inte konstigt att statistiken för hjärtinfarkter verkar gå upp över jul och nyår.

1 kommentar:

  1. how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

    SvaraRadera