tisdag 17 februari 2009

Party!!

Så i lördags var vi ute och firade mannen... den snygga på bilden!
Mat, dryck och lite shake shake på aveny. En jävla kul kväll.

Det bjöds på mycket prat och surr under kvällen. Jimmie undervisar Håkan i ansiktets anatomi.... inte lätt det där för en som jobbar som elektriker?!


Vi fick också träffa Ullis "kompis" Ante....
hur det där kompisande är får ni fråga henne.
En väldigt trevlig prick var det i alla fall.
Några galna branmän från njurundastyrkan var också med.
Lite "äldre" ambulansmän gjorde oss också äran. Kan bara säga du är tuff Limpan... roskilde -78.... eller var det -79?
Hur som helst... tufft "gubbe"!
Gert... jag vet inte om jag sa det men vad smal du blivit!!!
OK Tom du har också blivit smal!!!!

Lotta höll ut länge... trots att hon fuskat och varit på en
30års skiva dagen innan...heheh!
Till Linda vill jag än en gång säga tack för du
presenterade mej för mohito. (eller hur det stavas?)


Kan bara säga att det var en superkul kväll och från säkra källor så vet jag att födelsedagsbarnet också tyckte det var kul.
Det enda minuset jag kan komma på var väl att jag inte åt på max... vilket är en klassiker när man åker hem från krogen. MEN jag fick ju goa köttbullar istället...heheh

1 kommentar:

  1. Å så skoj!! vill åsså gå på fäst! : ) ...Jag har en utmaning åt dig på min blog girlie! check it out! Puss å Kram!!

    SvaraRadera