torsdag 5 februari 2009

En utmaning.....

Ja du kära Jenny. För det första så har jag inte så många bloggar att länka till... I HAVE NOT ENOUGH BLOGGFRIENDS!!!!!!!!!!!!! Hahah....
MEN jag ska naturligvis besvara dom 7 sanningarna ändå... för jag är ju din vän.

  1. Jag är barnsligt förtjust i photoshop.
  2. Jag äter godis varje dag... and I mean it!!!!!
  3. Jag har skjutit på min tandläkartid i snart 7 mån... och det beror inte på money.
  4. Jag tror på att det finns planeter med levande varelser i rymden. Helt övertygad.
  5. Jag sover fortfarande i duntäcke... även om det är plockat av levande djur... sue me!
  6. Jag skulle bli bonde om det var en lönsam verksamhet även i mindre skalor.
  7. Jag tycker människofötter är DISGUSTING!!!!!!!!!!!

Hoppas du är nöjd med dessa svar... tror inte att det är någon nyhet för dej ändå... för du känner ju mej rätt bra.
Jag länkar bara tillbaka till dej.... det bevisar att jag också listat ut hur man gör det!
http://jennylind76.bloggagratis.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar