tisdag 14 oktober 2008

Väggarbete...

Ja då har man haft lite tid över.... och då kom jag ju på att man skulle ju ha tagit fram timmerväggen i vardagsrummet. Började för någon vecka sedan... men nu fick jag för mej att göra klart. Något jag inte fattar är hur man tänkte förr när det kommer till spik. Alltså på den här väggen (som inte är sååå stor) sitter det säkert miljontals spikar... några har hållit massoniten på plats.. men dom andra 500000 spikarna... va ha dom gjort för nytta?
Nu har jag i alla fall dragit ut 900000 av dom... några får sitta kvar som minne.














Lite lustigt vad man använt mellan stockarna... lite klädtrasor... lite säckväv... och lite lin på sina ställen. Det blev faktiskt fantastiskt levande och mysigt.
Naturligtvis lyckas jag alltid göra mej illa så det här är inget undantag. Knogarna lyckades jag dra mot väggen några gånger... så dom och väggen blev lite så där lagom blodiga... grrr...
Det tradiga är att det går upp och blöder så fort jag böjer fingrarna... men men.... det blev ju fint!


By the way... ni som försökt lämna en åsikt... nu funkar det som det ska... ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt projekt! Måste komma ut och kika nånting, dricka kaffe & snacka skit =)
    Kram// Jenny

    SvaraRadera