lördag 25 oktober 2008

Tagit åt mej...

Efter att min NY bild legat ute lite på fs-sidan och jag fått många tips och hunnit smälta bilden lite så är det nog så att den ska vara s/v. I min nya tappning har jag gjort en fusk HDR. Blev lite lättare så.

Det här med HDR är sååå roligt men det är sååå lätt att man drar lite förmycket i spakarna.





Ikväll ska jag faktiskt ut och förlusta mej med vänner jag håller kär. OM jag kommer ihåg ska jag ta med mej kameran. Lite dokumentation är aldrig fel.


Denna kära vän ska med ikväll... en speciell människa som är fantastisk. Jag tackar dej Ullis för att du kan få oss att skratta även hur mörkt det är runt oss. Du är nog den enda människa jag känner som har den förmågan... att alltid kunna locka fram ett skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar