onsdag 14 januari 2009

Nu är dom här!!!

Så är dom här... dom små lammen som jag väntat på. OCH som jag väntat...heheh!!
Två små söta lamm blev det. Än så länge verkar dom må bra.. mamma jobbar förtvivlat med att få dom torra... dom jobbar förtvivlat med att få mjölk av mamma.
Jag springer runt och försöker intala mej själv att naturen klarar sig utan mej... men det är svårt för man vill bara hjälpa till.
Jaha.. nu är det 30 min sedan jag var nere och kollade läget... ska nog gå ner igen.. bara för att vara på den säkra sidan?!

Lite dålig bildkvalite... ville inte dundra in med stora blixtar och så nu.... det kommer sedan.
Mera liv på gården... underbart!!!

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot ett besök för att få se dom.

    SvaraRadera
  2. Fan va häftigt! Du är så härlig du =) Föder fram lammungar och grejar...Det tycker jag är stencoolt! Kram

    SvaraRadera