lördag 10 oktober 2009

En liten uppdatering.

Hej där alla trevliga morgonpigga människor.
Kände att jag borde uppdatera här... bara lite... Alltså jag har ju jobbat en vecka nu.
Rätt ovant att börja dagen 05.30... det var ett tag sedan kan man ju säga... MEN jag klagar inte för jag har ett jobb som jag gillar och väldigt trevliga arbetskamrater.
Varför jag inte jobbat vet ju dom flesta.. men jag kan ju visa en bild på hur det såg ut för några veckor sedan...
Samtliga kan pusta ut för nu har jag ju faktiskt fått tillbaka skinnet på hela tummen och all rörlighet är ok. Känseln saknas dock i yttre delen av falangen samt att precis över ärret är det uppgraderad till 10000%. Att låsa upp dörrar och dra upp dragkedjor är inte högst på listan.
Men det kommer väl?
Torsdsagens roligaste var i alla fall Jankes fundering om kött.
- mamma.. varför dödar bonden sina får och äter upp dom?
- han tycker om fårkött.
-mamma.. man borde inte äta kött.
-mmm... men vad ska man äta då´rå?
-fisk!
-det är också kött...
-men dom har inga ben och bara en liiiten ryggrad!
Något att fundera på alla ni veggisar där ute!

1 kommentar:

  1. Fan vilken äcklig tumme!!! Tur at du inte kapade den helt!

    SvaraRadera