måndag 20 april 2009

Då och nu....

Helt seriöst så är jag helt kass med att uppdatera här. Kanske är det för att jag helt enkelt inte varit ute på någon fototurne på sista månaderna.
När snön fortfarande låg kvar fanns inte inspirationen riktigt.. och som många vet så är det ibland bajs att fota i snöväder... med ljus osv.
Nu när våren är här så har jag fan inte riktigt med tid till det!!!
Va tur att man alltid har något eller någon att skylla på... heheh!!!
(Ett ämne som jag uppmärksammat här förut)
Det jag med säkerhet vet och kan berätta är att hela min familj utom jag har haft magsjuka och några har fortfarande.
Att jag är sååå glad över att snön är borta (nästan i alla fall)
Altanen är fixad för kaffe på härliga vårdagar och ljumma kvällar.
Börjar få lite koll på skogsplantering och allt som hör dit.
Vedhögen på baksidan ladugården har minskat för jag tagit tag i vedkapningen.
Kanske det viktigaste av allt är att svärmor kommer på onsdag!!!!!!!!!!! Som vi har längtat och saknat henne...... nu håller vi tummarna för att alla är friska också?!
Later dudes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar